miercuri, 26 ianuarie 2011

Bigudiuri calde by Remington

  Se numesc de fapt Bigudiuri Fast Curls si sunt  20 de bigudiuri invelite intr-un fel de catifea care le face foarte usor de folosit si de dat jos si care protejeaza si parul.Au un invelis fin de Teflon, ca la cratiti :).Vin in marimi diferite, eu le folosesc pe cele pe cele mai mari la baza, pe cele medii la mijloc si pe cele mici in varful capului.Dupa ce ma spal pe cap si ma usuc aproape de tot la par imi dau cu  ciment thermique si cu Absolut repair (dar ies super si fara doar ca eu trebuie sa imi protejez parul foarte agresat de vopsea) apoi mi le rulez pe par si dupa aprox. 5-10 min le dau jos.Trebuie lasate sa se incalzeasca cel putin 15 min. inainte sa le folosesti si dupa ce s-au incalzit deschide capacul si mai lasa aprox. 1 min sa nu fie prea fierbinti . Dupa ce le scoti, desfa usor cu degetele buclele si da cu un pic de fixativ ca sa nu le plostesti. O sa obtii la inceput o coafura cu aspect mai serios, mai de petrecere (de aia eu mi le pun seara inainte de culcare, pana dimineata se mai relaxseaza)si apoi o coafura cu aspect natural si parul straluceste, parca e mai sanatos:)

Avantaje:
  • rapiditatea in 20 de min ai un par super si poate chiar mai repede pentru fetele cu parul mediu sau scurt
  • faptul ca nu imi agreseaza asa de rau parul ca placa sau ca drotul
  • stralucirea pe care o confera parului 
  • practice le poti lua cu tine in vacanta
Dezavantaje:
  • costul 150( dar merita toti banii)
  • ca orice nu este natural agreseaza parul dar oricum intr-o masura mult mai mica decat alte "aparate de tortura":) gen placa sau drot
  • daca nu stii sa le pui la inceput o sa iti para cam greu si o sa iti iasa o linie de demarcatie pe par acolo unde pui clipsul.Secretul este sa le rulezi in exterior si sa le fixsezi cat mai aproape de radacina tinand suvita de par perpendicular pe cap pe masura ce rulezi  si sa rulezi o suvita maxim cam cat 2 degete de groasa.Inca un secret daca vreti sa tina mai mult
Concluzie:Sunt foarte bune daca va doriti bucle natural look, rapide si low cost.

2 comentarii: