vineri, 7 ianuarie 2011

Glamour is Golden Gift Set by Estee Lauder

Mosul a fost foarte darnic cu mine anu asta!:)
Am primit acest set de Craciun de la sora mea, luat din Italia, am cautat si la noi dar nu am gasit.
Bine eu pusesem ochii pe el demult si i-am zis si ei asa trecator de el, dar cum sora mea e cea mai buna sora din lume(in afara de datile cand ma enerveaza teribil, stie ea de ce)...l-am primit:).
Setul are 2 variante una cu demachiant de ochi, inca o pensula si alte culorii si acesta varianta pe care am primit-o eu, care contine:
  • 4 lipstick-uri
  • 1 pensula de blush, una de ochii si una de buze
  • 18 culori de ochii care sunt mate, satinate si stralucitoare
  • 4 tonuri de blush
  • 3 creioane de ochii gri, negru si maro
  • 1 rimel negru
  • 1 cutie aurie
M-am machiat cu el incontinuu de cand l-am primit, eu de obicei nu prea folosesc decat rimmel, blush si un pic de gloss, dar vreau sa va spun ca pentru acest set am invatat cum sa ma machiez profesional, este ca si cand m-ar fi vrajit.Dimineata ma asez in fata oglinzii si imi zic astazi nu mai am timp de machiaje si farifasticuri dar de la putin blush ajung la un pic de fard irizat pe pleoape si apoi un pic de creion contur pentru ochii si uite asa ma machiez iar total:).Profit si eu de zilele astea cand am un pic mai mult timp, ca apoi nici daca o sa vreau nu o sa mai pot.

Avantaje:
  • rujurile sunt foarte hidratante si se intind perfect si daca nu ai oglinda tot iti iese( am incercat in noaptea de Anu Nou)
  • culorile rujurilor sunt superbe ai rosu clasic de care eu fugeam intotdeuna crezand ca e vulgar dar culoarea din setul acesta e altceva, un bej nude ideal pentru orice moment al zilei pe care eu il port in loc de strugurel ,cristall orchid care e preferatul meu  si plumberry care eu il port mai mult seara sau la ocazii speciale
  • fardurile de ochi se intind perfect si sunt foarte fine
  • culorile fradurilor de ochi sunt asezate strategic asa ca nu ai cum sa le combini gresit:)
  • fardurile de ochii nu sunt toate stralucitoare ceea ce imi place extrem de mult pentru ca asa le pot purta si ziua
  • blush-ul se aplica foarte usor si are niste tonuri foarte frumoase
  • creioanele de ochii sunt cremoase, usor de folosit si de ascutit, mie imi place mult griul pentru smokey  eyes
  • mascara alungeste genele si le da volum fara a le incarca si se definesc mai bine una cate una
  • culoarea mascarei este un negru intens foarte placut
  • costul mic pentru atatea produse


Dezavantaje:
  • pensula de blush nu imi place, ma asteptam la ceva mai calitativ
  • rujurile au un miros ciudat, mi-ar fi placut sa miroasa mai frumos
  • pensula mica pentru ochii este de slaba calitate
Concluzie:
Imi place la nebunie si va sfatuiesc daca gasiti pe undeva sa achizionati fara sa stati pe ganduri.:)

Un comentariu: