marți, 25 ianuarie 2011

Ser Absolut Repair by L'Oreal Professionnel



 Produsul face parte din gama Absolut Repair de la L'Oreal Professionnel, se gaseste doar in saloanele profesionale care lucreaza cu L'Oreal, dar eu l-am cumparat de pe net de la carespot.ro.Nu ii recomand in mod special, au tendinta sa greseasca comenzile si apoi sa nu mai raspunda la telefon, dar daca nu vreti sa mai faceti un drum pana la salon este o varianta valabila.
Este un ser pentru varfuri deteriorate care netezeste si previne deteriorarea mai grava a lor.
Se aplica pe parul umed pe varfuri si lungimi si se coafeaza normal.
Eu il folosesc zilnic ca pe o crema de fata chiar daca pe el scrie ca se aplica pe parul umed si imi este foarte bun pentru parul meu blon extraagresat:).Inainte sa il aplic pe par il incalzesc un pic in maini intra mai bine asa in cuticula, si am observat ca daca il masezi in par intra deasemenea mai bine.

Avantaje:
  • ajuta  varfurile deterioarte si astfel numai ai aspectul ala de matura specific lor
  • discipilneaza firele rebele
  • conbate frizz-ul, electrizarea parului
  • poate fi folosit oricand chiar daca pe el scrie ca se foloseste pe parul proaspat spalat
  • confera stralucire parului uscat si mat
  • miroase frumos
  • e paractic poti oricand sa il iei cu tine in geanta
Dezavantaje:
  • costul o sa va scriu exact pretul acum nu am fact. langa mine
  • parul devine un pic cam dependent de el nu stiu cum sa va explic:) 
 Concluzie:de pus in wishlist si de folosit temeinic pentru un par mai sanatos:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu