joi, 13 ianuarie 2011

Aqualia Thermal by VICHY

 Cel de al doilea cadou de la Mosu' a fost un gift set de la Vichy care contine aceasta crema de fata, un fond de ten, o mostra de lotiune demachianta, o mostra de apa termala si un balsam de buze.
Eu am tenul mixt, cu nevoi mari de hidratare, iarna se duce catre uscat - mixt si vara catre normal-mixt.Acest cadou s-a nimerit foarte bine, cum tocmai ce ramasesem fara crema de fata, am inceput sa il folosesc din prima zi.
Pe crema scrie ca este fara Paraben, ceea .ce este foarte bine pentru tenul nostru care si asa e atacat zi de z i de praf si agenti chimici si poluare.Pe ea mai scrie "legere" pentru ca sunt mai multe versiuni pentru toate tipurile de ten.Este hipoalergenica, bogata in minerale si se lauda ca pe langa clasica hidratare, fortifica, adica activeaza mecanismul natural de aparare al pielii.


Avantaje:
  • hidrateaza instantaneu si  foarte bine tenul
  • este hipoalergenica si delicata cu tenul
  • nu ingrasa tenul, nu il incarca( nu ai aspectul acela uleios)
  • mentine un ten hidratat intreaga zi
  • intra imediat in piele
  • este o foarte buna baza de machiaj ( fondul de ten se aplica mai usor si daca imi dau doar cu pudra nu mi se usuca fata)
Dezavantaje:
  • daca ma spal pe fata efectul ei dispare imediat si trebuie sa o mai folosesc odata, ceea ce mi-a ridicat mari semne de intrebare viz a viz de "hidraterea in profunzime"
  • mirosul:(, nu sunt fitzoasa dar imi plac cremele care daca nu miros frumos macar sa nu miroasa a nimic
  • "efectul lipicios" daca nu ma machiez dupa ce o folosesc imi simt fata lipiciosa 
  •  
Concluzie:
Este o crema normala de fata din categoria medie de produse,care mi-a placut, e buna de avut dar nu e excelenta, mai are de invatat:), dar o recomand .

2 comentarii:

  1. hey carmen! Multumesc mult pentru comentariul pe care l-ai lasat pe blogul meu!!! si la cat mai multi cititori si pentru tine! :) >>:D<<

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, sa fie:)si nu ai pentru ce...am spus doar adevarul... pe baza lucrurilor pe care le-ai scris tu:)

    RăspundețiȘtergere