miercuri, 15 decembrie 2010

Ciment Thermique by KERASTASE

Este un lapte recostructor termoactive pentru parul foarte degradat, ca al meu:).
Se foloseste pe parul proaspat spalat si sters cu prosopul, ei spun sa folosesti cam o "aluna" de produs dar eu imi dau un pic mai mult si il masez bine pe locurile cu probleme, nu se clateste si apoi ca magia sa aiba loc trebuie sa folosesti placa de par sau feonul si peria dar mai recomandata este placa.
Va vine sa credeti e recomandata placa de par:), parul meu si placa de par au avut o relatie foarte autodistrugatoare, care a dus la multe pierderi pentru parul meu, placa de par fiind prea HOt pentru el :), dar acum cu Ciment Termique sunt in mari tandreturi, si eu simt ca dragostea e in aer si e concentrata cel mai mult in aerul care graviteaza deasupra parului meu.:)
Cand mi l-am luat aveam parul sub orice critica (te cred si eu dupa 2 decolorarii-vroiam sa vad cume cu blondul ala deschis gen Blake Lively), dar acum sunt in raiul parului, ceea ce pentru mine inseamna: stralucire, o foarte mare usurinta in aranjare, daca nu pun placa si nu ma dau cu el tot imi sta parul frumos fara sa il coafez ceea ce e o minune pentru parul meu rebel.
Deci eu sunt super multumita si il recomand oricarei podoabe capilare supusa la agresiuni repetate de catre stapana.:)
Avantaje:
*e superrrrrrrrrr!!!
*repara in profuzime firul de par
*hidrateaza
*ofera stralucire
*netezeste firul de par asa incat te coafezi imediat
*miroase super, a citrice  sau fructul pasiunii, si parul miroase ca el, dupa ce te dai
*se aplica usor

Dezavantaje:
*costa, dar eu am facut un calcul si pentru ce face isi merita banii, pe care oricum ii aruncam pe creme, masti, seruri care si acum zac prin sertar si care nu au facut nimic pentru parul meu
*iti trebuie timp, daca nu  folosesti placa sau peria si feonul dupa ce te-ai dat cu el, parul o sa para cam mat, tern si cam greu se aranjat.(mie imi ia cam 25min pentru un par lung)


Concluzie:
Fa efortul, cumpara si nu o sa ai decat de castigat!
E cel mai bun tratament leave in pe care l-am incercat vreodata probabil intrecut doar de fiolele de la Kerastase, despre care o sa vorbim cat de curand posibil.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu