marți, 14 decembrie 2010

Idealist by Estee Lauder

Un produs ideal pentru porii dilatati, pentru luminositate si un aspect mai tanar al tenului.
Eu il folosesc din septembrie( am flaconul de 50 ml ) si  sunt foarte multumita chiar daca nu mi-a redus porii cu 75 % asa cum zice reclama lor.
In primul rand trebuie sa il folosesti exact cum scrie pe brosura care o are in cutie, eu l-am folosit si seara si imi aparusera niste cosulete...a si nu tine loc de crema hidratanta asa ca te dai cu el si dupa cu o crema hidratanta.
Pro:
*reduce porii instantaneu,
*lasa o piele fina ca de bebe,
*atenueaza ridurile,
*nu mai imi straluceste zona T,
*ai nevoie de mai putin fond de ten, pudra, etc.,
*miroase super (a lime) si pentru ca e folosit de dimineata imediat dupa ce te-ai spalat pe fata iti face asa o mica aromoterapie:)

Con:
*costa!!! eu am dat  aprox. 70 de euro pe 50ml,
*daca nu mai il folosesti o perioada, de ex. 3-4 zile  ( pt. ca am avut o perioada in care nu am mai avut timp de mine) se vede imediat, adica nu are un efect de durata,
*trebuie sa ai fata foarte bine curatata si sa ii respectii instructiunile intocmai,
*nu prea e natural are tot felul de compusi a aparut si o controversa pe tema lui, dar ce mai e natural in ziua de azi?

Concluzie:
Daca e folosit zilnic conform instructiunilor e un ajutor de nadejde in lupta cu pori dilatati (gropane cum le ziceam eu), sebum in exces in zona T, riduri fine, aspect tern.

Astept comentarii la avantaje si dezavantaje:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu