joi, 16 decembrie 2010

5-Tone Shimmer Powder for Eyes, Cheeks, Face by Estee Lauder

La inceput cand am cumparat aceasta pudra nu mi-a placut deloc, dar problema nu era ca nu era ea buna , problema era ca eu nu stiam sa o folosesc corect.Dar de cand mi-am luat un nou set de pensule si m-am uitat pe site-ul lor ca sa vad cum se aplica, m-am indragostit de ea si  o folosesc mai mereu cand vreau sa dau un pic de stralucire machiajului .
Eu o aplic culoarea cea mai deschisa pe arcada ochiului si imi da luminostate privirii, apoi dau cu pensula de blush pe zona cu culorile cele mai inchise si o aplic pe obraz pentru o mina sanatoasa:).Este deasemenea buna si pentru decolteu sau ca iluminator.
Imi place ca desi este o pudra cu particule stralucitoare iti da o stralucire subtila, diafana, de printesa si daca folosesti un blush crema inainte sa o folosesti pe ea sta toata ziua perfect.(vezi link-ul de mai sus cu filmarea Perfect Blush)
Eu o am in pink shimmer dar mai exista o varianta in bronze care are si ea o paleta foarte frumoasa de culori.

Avantaje:
  • este multifunctionala, o poti folosii atat pentru ochii cat si pentru obraz, decolteu si oriunde mai ai nevoie de stralucire
  • este foarte fina si se aplica usor
  • iti da o stralucire diafana, copilareasca
  • ilumineaza instantaneu
  • are o oglinda mare ca sa opoti folosii oricand
  • are mai multe tonuri ce iti permit sa te joci :)
Dezavantaje:
  • nu are pensula din aceea mica, asa ca daca nu esti acasa sau nu ti-ai luata o pensula la tine e un inconvenient
  • trebuie aplicata cu o pensula de blush profesionala si profesional pentru rezultate vizibile
  • se deschide cam greu , eu mai tot timpul trag de cealalta parte a ei:))
  • costa!dar merita banutii pentru ca are mai multe tonuri si are si mai mult produs
Concluzie: Estee Lauder are produse foarte bune si pudra asta confirma acest fapt asa ca daca vroiai sa ti-o achizitionezi, numai sta pe ganduri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu