luni, 13 decembrie 2010

Talk to the tan by Benefit San Francisco

Este o crema bronzanta cu efect imediat adica esti bronzata instantaneu si daca vrei sa ai o culoare mai inchisa mai dai un strat.
Eu am tenul mixt si daca ma dau cu creme autobronzante punctele negre de pe nas se inrautatesc, asa ca varianta asta merge de minune pentru mine.
Eu am folosit aceasta crema sub fondul de ten pentru ca am niste mici probleme cu tenul (cosuri) care se cam vad daca nu dau cu fond de ten si a fost ok.
Avantaje:
*rapiditatea cu care capeti o culoare sanatoasa a pielii
*e hidratanta si intra usor in piele
*nu iti inrautateste aspectul porilor de pe nas, barbie,etc mai ales daca o amesteci cu fondul de ten
*se poate folosii si pe corp
*e fabricata in Franta(nu special pentru piata de est)
*nu iti pateaza mainile
*se da usor jos cu demachiant sau prin simpla spalare a fetei
*nu are sclipici in ea


Dezavantaje:
*costa mult(aprox.140 de laSephora) exista o varianta similiara in mare de la L'oreal si e mai blanda la buzunar
*daca te prinde ploaia si nu ai umbrela sau intri in piscina sau iubitu vrea sa te bulgareasca ca tot e iarna, o sa fi cam tigrata pe fata:)


Concluzie:Daca nu te deranjeaza prea mult la buzunar cumpara,tan up and enjoy.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu