luni, 20 decembrie 2010

Gomage Biologique by Guinot

Acesta este masca de gomaj pe care poti sa o folosesti chiar daca ai tenul foarte sensibil sau sensibilizat.
Are o formula de crema gel foarte placuta, eu ii spun esenta de perle datorita culorii sidefii.
Se poate folosii de cate ori vrei pe saptamana pentru ca e foarte blanda cu tenul.Se aplica cateva bobite pe zona T, obraji si gat si se maseaza cu miscari circulare pana se transforma din gel  in lichid( magie :) ) apoi se clateste cu apa.
Eu am un ten mixt/uscat iarna si mixt/normal vara care are probleme cu punctele negre pe zona T, dar acesta masca ma ajutat foarte mult sa le atenuez.
Avantaje:
  • este un gomaj bland perfect pentru orice tip de ten chiar si pentru cel foarte sensibil
  • actioneaza si in profunzime eliberand porii, spre deosebire de gomajul clasic
  • indeparteaza eficient celulele moarte si ilumineaza fata
  • cofera un aspect mai tanar tenului
  • miroase foarte frumos

Dezavantaje:
  • Costul, dar isi merita toti banii, e cel mai bun gomaj pe care il poti folosii in confortul casei tale:)
Concluzie:
  • eu il iubesc si cred ca si voi o sa il indragiti asa de mult, incat o sa va fie greu fara el :), eu personal l-am pus pe lista de Craciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu