duminică, 25 noiembrie 2012

Neutrogena Hand Cream

Brrr... a venit frigul, in perioda asta mainile au cel mai mult de suferit.Eu nu suport sa port manusi nici pentru frig nici cand fac curatenie si acest lucru imi pune mainile la grea incercare, dar am gasit o crema magica :) care ma ajuta de fiecare data sa am maini de printesa -cred ca si Cenusareasa o folosea :).
Este vorba de crema de maini de la Neutrogena, o crema care se aseamana mai mult cu o vaselina si care promite sa transforme mainile uscate si crapate in maini fine.
Advantaje:

1. Intra repede in piele
2. Fata de alte creme nu lasa mainile unsuroase
3. Iti transforma mainile repede
4. Are un miros placut
5. Functioneaza si pe coate, genunchi si talpi.Mai ales daca o aplici seara si tragi si o pereche de sosetute
6. O gasesti peste tot ata in farmacii cat si in hypermarket


Dezavantaje:
1. Ambalajul-orificiul pe unde iese e foarte mic si cand nu mai e plina incepe sa fie destul de inconfortabil sa scoti crema din tub.
2. Pretul - este un pic mai scumpa decat cremele normale dar merita
3. Ustura- cateodata mai ales daca am folosit produse de curatenie pe baza de clor sau domestos ma ustura cand imi dau cu ea

Concluzie:
Pentru mine e cea mai buna crema de maini incercata pana acum si merita toti bani.
Asa ca go buy and be beautiful!

Pupicei\(^*^)/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu