marți, 20 noiembrie 2012

Bain Force Arhitect by Kerastase

Este primul produs din gamma Resistance de la Kerastase care mai contine Ciment Anti-Usure si Ciment Thermique(de care am mai vorbit ).
Produsul este un sampon profesional care promite sa ajute parul tau sa isi recapete vitalitatea si resistenta intarindui structura de la radacina pana la varfuri.
Eu m-am indragostit de el si daca nu ar avea pretul asta cred ca mi-as cumpara 1 bax :).Parul meu in momentul de fata este un saten castaniu dar sub aceasta culoare am blond super deschis si cu toate astea am reusit sa stau 6 luni fara sa tund nici un cm din el si varfurile sunt sanatoase parul straluceste.
Nici nu mai are rost sa scriu avantaje si dezavantaje pentru ca singurul dezavantaj din punctul meu de vedere e pretul.
Dar pentru cele dintre voi care sunteti din Bucuresti am o veste buna puteti gasii un set editie limitata care contine Bain Force Arhitecte, Ciment Anti-Usure si Ciment Thermique la 90 lei.Este un magazin in Mall Afi numai cu produse profi.
In concluzie daca vrei sa ai un par sanatos, plin de stralucire si fara varfuri deteriorate numai sta pe ganduri .
Pupicei \(^•^)/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu